Контрольна робота 2 клас
Знання змови №1
1. В якому слові букв більше, ніж звуків?
а) гаї б) бруньки в) дощ
2. Знайди серед поданих слово, у якому всі приголосні м′які.
2. Знайди серед поданих слово, у якому всі приголосні м′які.
а) дідусь б) місяць в) лось
3. Познач рядок, у якому всі слова перенесені правильно.
3. Познач рядок, у якому всі слова перенесені правильно.
а) вод-жу, ліні-йка;
б) кукуру-дза, ліній-ка;
в) поль-овий, пла-ття.
4. Спиши, вставляючи пропущені букви.
4. Спиши, вставляючи пропущені букви.
Кни_ка, ри_ка, бли_ько, бері_ка.
5. Розташуй слова за абеткою. Познач наголос.
5. Розташуй слова за абеткою. Познач наголос.
Герой, Батьківщина, дятел, читання, вересень.
Знання з мови №2 2 клас
1. Продовж речення.
Українська мова – це державна мова
1. Продовж речення.
Українська мова – це державна мова
а) України б) Росії в) України і Росії
2. Укажи, яким буває мовлення.
а) усним б) писемним в) усним і писемним
3. Яким має бути писемне мовлення.
а) спокійним, тихим
б) виразним, зрозумілим
в) охайним, розбірливим
4. Спиши, вставляючи пропущені букви.
Настає прозоре світан_я. Ось ворухнулась на гіл_і синичка. У гніздечку вивелис_ мален_кі ластів_ята.
5. Склади з речень текст, запиши його. Добери заголовок.
Зайшла у трамвай старенька бабуся. Бабуся подякувала Ігореві й сіла. Хлопчик схопився з місця. Їхав Ігор з мамою трам –ваєм.
Знання з мови №3 2клас
1. Слова, що означають дію, називаються
2. Укажи, яким буває мовлення.
а) усним б) писемним в) усним і писемним
3. Яким має бути писемне мовлення.
а) спокійним, тихим
б) виразним, зрозумілим
в) охайним, розбірливим
4. Спиши, вставляючи пропущені букви.
Настає прозоре світан_я. Ось ворухнулась на гіл_і синичка. У гніздечку вивелис_ мален_кі ластів_ята.
5. Склади з речень текст, запиши його. Добери заголовок.
Зайшла у трамвай старенька бабуся. Бабуся подякувала Ігореві й сіла. Хлопчик схопився з місця. Їхав Ігор з мамою трам –ваєм.
Знання з мови №3 2клас
1. Слова, що означають дію, називаються
а) іменниками; б) прикметниками; в) дієсловами.
2. На які питання відповідають прикметники
2. На які питання відповідають прикметники
а) Який? Яка? б ) Що роблять? в)Хто? Що?
3. Слова, що відповідають на питання хто? , що? є:
3. Слова, що відповідають на питання хто? , що? є:
а) назвами ознак; б) назвами предметів; в) назвами дій.
4. Добери по два прикметника.
4. Добери по два прикметника.
Ялинка (яка?) . . . , . . . . Яблуко (яке?) . . . , . . . .
5. Підкресли дієслова.
5. Підкресли дієслова.
Бджола з кожної квітки збирає мед. Над самою водою ростуть верби. У повітрі кружляли метелики.
Знання з мови №4 2 клас
Знання з мови №4 2 клас
1. Спільна частина споріднених слів – це
а) іменник б) корінь б) закінчення
2. Познач, у якому рядку споріднені слова
2. Познач, у якому рядку споріднені слова
а) гора, горіти, гордість
б) малий, малювати, малесенький
в) сад, садок, садовник
3. Познач серед поданих слів спільнокореневі слова до слова літо
3. Познач серед поданих слів спільнокореневі слова до слова літо
а) літечко б) літати в) літак
4. Познач корінь в споріднених словах
4. Познач корінь в споріднених словах
Зима, зимовий, перезимувати, підморозило.
5. Добери спільнокореневі слова
5. Добери спільнокореневі слова
Ліс, … . Вода, … .
Контрольна робота з
української мови
Списування
Осінь
Проминуло літо. Настає чудова пора року. Це чарівна осінь. Вона особливо м’яка
і ніжна, як мелодія пісні.
Слухай, спостерігай природу в осінні дні. Ти відчуєш усю її дивовижну красу. В
ній поєдналися барви теплого літечка з першими подихами зими.
Україна
Україна – це моя рідна земля. Красива
й уквітчана ця земля весною. Щедра й різнобарвна восени. Строга і засніжена
зимою. Солодка й пахуча в теплі літні дні.
Понад дорогами стоять явори. Високі
гори вдивляються в синю височінь. А Дніпро поспішає розказати Чорному морю про
гостинність її народу.
Шишкарики
Шишкарик
дуже гарний. У нього червоне пір′ячко і
загнутий дзьобик. У самки пір′я
жовтого і зеленого кольору. Вона виводить пташенят узимку. Ось шишкарик видовбує з
шишки зернята. Йому треба самку годувати. Вона не може залишити гніздечка.
Диктант
Взимку
Пухнастий
сніг падає на землю. Скрізь лежить білий килим. Ріки,
озера, ставки покрились льодом. Сонце світить рідко. Гороб-ці, синички, снігурі
тримаються біля житла. Вони шукають собі їжу. Вася біжить з ковзанами на каток,
а Люда з лижами на гірку. Мороз боляче щипає щічки.
Берізка
Усе у лісі
радіє, а берізка плаче. Під гарячим сонячним промінням по стовбуру туче сік.
Здається, що це сльози берези. Люди надрізують кору дерева і збирають сік у
пляшки. А деревце без соку гине.
Сік у берези
– як кров у людини. Бережіть красуню!
Комментариев нет:
Отправить комментарий